Nova tarda de Portes Obertes. Recordeu que podreu veure per primer cop el mòdul del Baixador de Salt, que tot just hem acabat d'enllestir.
Nova tarda de Portes Obertes. Recordeu que podreu veure per primer cop el mòdul del Baixador de Salt, que tot just hem acabat d'enllestir.
Com a novetat, podreu veure per primer cop el mòdul del Baixador de Salt, l'últim que el nostre company Alfons Solà ha acabat.
Estem convençuts que us agradarà! Us ensenyem algunes fotos del mateix.

Si voleu, aquest proper dissabte a la tarda la podreu tornar a veure circular a la nostra maqueta HOm del Tren d'Olot, al local social del c/ Terrassa, 5 d'Olot.
No us ho perdeu!
